Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat  itt olvashatsz »

Termékek Menü
Itt jársz most: > > > >

Botley the Robot, programozható robot készlet

customcontent5

Nyitvatartás: H-P 15-19 óra között.

Ár:
31.990 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető CC pontok: 640
Futárszolgálattal ekkor kapod meg: 2019. december 10.
Várható szállítási díj: Ingyenes

Legyen saját programozható robotod!

A Learning Resources korszakalkotó játékával, a Botley programozható robottal a gyerekek nem csak remekül szórakozhatnak a kütyünyomkodás helyett, hanem megtanulhatják a programozás alapjait. A készletben nem csak a programozható robot, hanem 77 darabos építőkészlet is található, mellyel különböző nehézségű akadálypályák építhetők a robot számára. Botley tárgyészlelő (OD) szenzorral rendelkezik, így felismeri az útjába kerülő tárgyakat. A hasán pedig fényérzékelő szenzor található, amellyel képes egy fekete vonalat követni. Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan programozd a Botley-t a hozzá készült távirányító gombjainak segítségével.

Ajánlott már 5 éves kortól.

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Programozható robotot szeretnél és megtanulnád a programozás alapjait, de nem szeretnél egész nap a számítógép vagy az okok kütyük előtt görnyedni? Ismerd meg Botley-t, a programozható robotot, amellyel számítógép és programnyelvek ismerete nélkül is megtanulhatod a programozás alapjait illetve az ahhoz szükséges gondolkodást.
Botley-t a hozzá tartozó távirányító segítségével programozhatod, a készletben található akadályokkal és kiegészítőkkel egyre összetettebb programokat készíthetsz.
Nézd meg ezt a videót, ismerkedj meg a Botley-val a programozható robottal, utána pedig elmondjuk, mi mindent tudsz vele játszani és mi található a dobozban.
 

Ki és hogyan játszhat a STEM Code and Go programozható robot egérrel?

Botley robottal 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet programozni az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.

A robot programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A távirányítón lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 80 különböző lépést programozhatsz bele, amit befejezés után áttölt a robotba, aki végrehajtja azt. Botley, a robot megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.

Botley-val nem csak egyszerű programozói feladatokat tanulhatsz meg és gyakorolhatsz, de olyan, az összetettebb programokhoz tartozó lehetőségeket is kipróbálhatsz vele, mint az ismétlődő ciklusok (loop-ok) vagy az ún. if/then (ha/akkor) feltételeket. A készlet tartalmaz 6 lapból álló pályát, és különböző tárgyakat, mellyel különböző kihívások elé állíthatod Botley-t és persze saját programozói tudásodat is, akár a készletben található feladatkártyák alapján, akár saját ötletből kiindulva.

Botley tárgy észlelő és nyomkövető szenzorral is rendelkezik, melyek rengeteg lehetőséget kínálnak ahhoz, hogy Botley képes legyen a külvilágban tájékozódni, amit programjaidban is kihasználhatsz. Botley-hoz felcsatolható robot karok is tartoznak, melyekkel tárgyakat is képes mozgatni. 

A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket az egérnek végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be az egeret. Ennek két előnye is van.

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni az egeret (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy az egér helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

Milyen készségeket fejleszt a Botley, a programozható robot?

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • programázási technikák alapjai (loopok, if/then feltételek)
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!

Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!

Termékinformációk

A játék 5 db AAA elemmel működik (ebből 3 a robothoz, 2 pedig a távirányítóhoz szükséges). A doboz az elemet nem tartalmazza. A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. A játékhoz részletes magyar nyelvű tájékoztatót adunk. Gyártja: a Learning Resources (UK). Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína

Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.

Neked ajánljuk: