Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat  itt olvashatsz »

Termékek Menü
Itt jársz most: > > > >

Coding Critters programozható kutyus

customcontent5

Nyitvatartás: H-P 15-19 óra között.

Ár:
15.690 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető CC pontok: 314
Futárszolgálattal ekkor kapod meg: 2019. december 10.
Várható szállítási díj: 790 Ft

Játssz a kutyusoddal és tanuld meg a programozás alapjait!

A Learning Resources Coding Critters játékában számítógép nélkül, már ovis korban próbára teheted előrelátó és kritikus gondolkodásod. Ezt a kutyust ugyanis te programozhatod. Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan programozd Ranger-t a robotkutyát a hátán lévő gombok segítségével.

A készletben megtalálod Ranger házát, és kertjének részeit a fával, a mérleghintával és a csúszdával, ahogyan Ranger kedvenc teniszlabdáját és kölykét Zip-et. Ha pedig éppen nincs kedved programozni, választhatod a játék üzemmódot, amikor csaholó, táncoló, labdázó kutyussá változik.

Görgess lejjebb, olvasd el a részleteket és nézd meg a videót Anglia idei top 10 karácsonyi ajándékának egyikét, melyet te is a fa alá tehetsz!

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Minden gyerek imádja a gombnyomásra zenélő, ugra-bugráló, táncoló állatokat, ahogyan a távirányítós játékokat is. Mi lenne azonban, ha az önfeledt játék közben egy ilyen imádni való játék segítene a gondolkodásod fejlesztésében is? Megtanulhatnád, hogyan tervezd meg előre, mit csináljon kutyusod, hogyan tanítsd meg neki mindezt lépésről lépésre, majd ellenőrizd, pontosan azt csinálta-e, mint amit szerettél volna.
A Coding Critter programozható kutyusa pont ettől olyan különleges. A hátán lévő gombok segítségével ugyanis te magad programozhatod be, mit csináljon, utána pedig megnézheted, pontosan végrehajtotta-e utasításaidat.
Nézd meg ezt a videót, ismerkedj meg a Coding Critters-szel, utána pedig elmondjuk, mi mindent tudsz vele játszani és mi található a dobozban.
 

Ki és hogyan játszhat a Coding Critters programozható kutyussal?

A Coding Critters programozható kutyussal már 4 éves kortól játszhatnak a gyerekek. A készlethez járó útmutatóban meseszerűen mutatjuk be, hogyan lehet a kutyust programozni az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig. Ha pedig gyermeked elfáradna a programozásban, a kutyust játszó üzemmódba helyezheted, amikor programozás nélkül is kedvére játszhat vele.

A kutyus programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A hátán lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordulattal halad előre. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 30 különböző lépést programozhatsz bele, amit a szintén a hátán lévő programozás gombbal hajt majd végre.

A kutyushoz házikó, labda, csont, fa és tűzcsap is jár, mellyel a nappaliba vagy az asztalra varázsolhatod kertjét, sőt még kis barátja is van, akivel különböző játékokat játszhat.

A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a kutyusnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a kutyust. Ennek két előnye is van.

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a kutyust (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a kutyus helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

Milyen készségeket fejleszt a Coding Critter programozható kutyus?

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!

Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!

Termékinformációk

A játék 3 db AAA elemmel működik. A doboz az elemet nem tartalmazza. A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. A játékhoz részletes magyar nyelvű tájékoztatót adunk. Gyártja: a Learning Resources (UK). Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína

Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.

Neked ajánljuk: