Oldalunkon mi is cookie-kat használunk, hogy a legérdekesebb tartalmakat mutathassuk Neked. Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat  itt olvashatsz »

Elfogadom
Webáruház Menü
Itt jársz most: > > > >

Djeco Batamo

customcontent5

Nyitva: munkanapokon H-P 15-19 óra között.

FONTOS! 2018. november 15-16-án bemutatótermünk rendezvény miatt zárva tart.

Ár:
3.490 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető CC pontok: 70
Futárszolgálattal ekkor kapod meg: 2018. november 20.
Várható szállítási díj: 589 Ft

Elég jó a kapcsolási együtthatód? 

Ne csak a sportban legyél gyors, mutasd meg, milyen sebesen szárnyal a gondolkodásod és brillírozz a Djeco Batamo játékban! Tréningezd magad, hogy ismereteid minél gyorsabban tudd előcsalogatni, amikor arra igazán szükség van! 

Ismerkedj meg vele közelebbről!

A Batamo garantáltan pörgős agytorna az egész családnak. A játék során mihamarabb meg kell találnod a felcsapott betűt (vagy betűket!) is tartalmazó állatot, keresztnevet, várost vagy éppen színt, attól függően, melyik téma, illetve milyen betűk kerülnek éppen az asztalra, és begyűjteni az érte járó kártyalapokat.

Azt gondolod egyszerű? Próbáld csak ki!

A játék kiválóan próbára teszi a már írni-olvasni tudó gyermekek, és családtagjaik tudását, de remek lehetőség az éppen írni-olvasni tanuló gyerkőcőknek is (természetesen az ő esetükben nem annyira a gyorsaság, sokkal inkább a felismerés jelenti a kihívást).

Hogyan kell játszani a Djeco Batamo-t?

A játék célja, hogy Te gyűjtsd össze a legtöbb kártyát.

A csomagban összesen 4 x 4 db témakártya található, mellette 38 betűkártya.

A játék menete:

A Djeco Batamo összekevert  kártyáit hátlappal felfelé fordítva kell szétosztani a játékosok között úgy, hogy mindenki egyenlő lapszámmal induljon (a maradék lapokat félrerakjuk). A játékosok a lapok megnézése nélkül (hátlappal felfelé), a kezükbe veszik saját kártyapaklijukat. 

A játék minden egyes körében a játékosok egyszerre felfordítják a paklijuk tetején lévő kártyát és az asztal közepére teszik azt. A felfordított lapokat mindig az adott kör nyertese kapja. A feladat, amellyel a kártyalapok megnyerhetők, attól függ, hányan játszanak és milyen lapokat fordítottak fel az adott körben.

Két vagy több játékos esetén a szabály a következők szerint változik.

Két játékos esetén: 

  • Ha két "betű" kártyát fordítottak fel: a kört az a játékos nyeri, aki elsőként mond olyan szót bármely témakörben, ami a két betűt tartalmazza (pl. P és R betűkártyák esetén a PiRos, vagy éppen a PáRizs egyaránt helyes megoldások). 
  • Ha egy "betű" kártyát és egy "téma" kártyát fordítottak fel: a kört az a játékos nyeri, aki elsőként mond olyan szót az adott témakörben, ami az adott betűt tartalmazza (pl. H betű és állat esetén a Harkály vagy a Holló, de a lajHár is helyes megoldás).
  • Ha két "téma" kártyát fordítottak fel: csatába kezdenek! A játékosok egy lefelé fordított kártyát tesznek a már az asztalra tett témakártyájukra, majd egy másik kártyát képpel felfelé a tetejére helyeznek, és a játékot a fenti szabályok szerint folytatják (ha megint két "téma" kártyát sikerült megfordítani, a műveletet addig ismétlik, amíg legalább egy betűkártya megfordításra nem kerül). A nyertes a csata során az asztalra pakolt összes lapot megkapja! 

Három vagy több játékos esetén:

  • Ha csak "betű" kártyákat fordítottak fel: a kört az a játékos nyeri, aki elsőként tud olyan szót mondani, amely legalább két felfordított betűt tartalmaz.  
  • Ha "betű" kártyákat és egy "téma" kártyát fordítottak fel: a kört az a játékos nyeri, aki elsőként mond olyan szót az adott témában, amely legalább az egyik betűt tartalmazza. 
  • Ha legalább két "téma" kártya került az asztalra, a játékosok csatába kezdenek! Azok a játékosok, akik "téma" kártyát fordítottak, egy lapot képpel lefelé fordítva az asztalon lévő lapjukra tesznek, majd utána egy másik kártyát képpel felfelé a tetejére. Ezután a játékot a fenti szabályok szerint folytatják (ha megint két "téma" kártyát sikerült megfordítani, a műveletet addig ismétlik, amíg legalább egy betűkártya megfordításra nem kerül). A nyertes a csata során az asztalra pakolt összes lapot megkapja! 

Mi lesz, ha már unalmas a megadott Djeco Batamo témákban játszani?

Haladóknak újabb kihívást és a játék egy következő szintjét jelentheti, ha újabb és újabb kategóriákkal próbáljátok ki a játékot (pl: híres emberek, folyók, hegyek, Nobel díjasok, felfedezők, csillagok, gyümölcsök stb.). Egyszerűen csak döntsétek el, mit kell mondani az adott kártya esetén.

Termékinformációk:

Ajánlott életkor: (7) 8 éves kor felett

A DJECO Batamo kártyaszett az alábbiakat tartalmazza: 38 betű, 16 kategória kártya

Részletes játékszabály: >>>

Játékidő: 15 perc

Játékosok száma: 2-4

Gyártó: DJECO, Franciaország

 

Ismerd meg a Djeco világát!

A Djeco világ egyik legjobb, legszellemesebb és legsokoldalúbb játékgyártója Párizsból. Művészi igénnyel és stílussal formálja az ízléses, kulturált környezetet és szemléletmódot a fejlesztő funkciójú és egyben rendkívül szórakoztató játékaival.

Ne elégedj meg azzal, hogy valami jó!
Engedd, hogy elvarázsoljon a páratlan szépség! 

 

Neked ajánljuk: