Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat  itt olvashatsz »

Termékek Menü
Itt jársz most: > > > >

STEM - Code & Go programozható robot egér készlet

customcontent5

Nyitvatartás: H-P 15-19 óra között.

Ár:
21.990 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető CC pontok: 440
Futárszolgálattal ekkor kapod meg: 2019. november 13.
Várható szállítási díj: Ingyenes

Megtalálja az egér a sajtot a labirintusban vagy éhen marad? Segíts neki megtalálni, programozd be!

A Learning Resources Code and Go programozható egerével és a hozzá építhető labirintussal számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatod a programozás alapjait. Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan programozd a robot egeret a hátán lévő gombok segítségével. A készletben 83 elemes labirintus készletet találsz a jutalom sajttal, amit az egerednek az általad készített program alapján kell megtalálni.

Ajánlott 4-5 éves kortól.

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Minden gyerek imádja a gombnyomásra zenélő, ugra-bugráló, táncoló állatokat, ahogyan a távirányítós játékokat is. Mi lenne azonban, ha az önfeledt játék közben egy sajtra éhes egérke segítene a gondolkodásod fejlesztésében is? Megtanulhatnád, hogyan tervezd meg előre, hogyan manőverezzen a labirintusban, hogyan tanítsd meg neki lépésről lépésre az egyre összetettebb pályákon való közlekedést, majd győződj meg róla, megtalálja-e a sajtot, vagy éhes marad. Utóbbi esetben kitalálhatod, hol történt a hiba és mit kell tenned a kijavítása érdekében.
A STEM Code and Go programozható robot egere pont ettől olyan különleges. A hátán lévő gombok segítségével ugyanis te magad programozhatod be, mit csináljon, utána pedig megnézheted, pontosan végrehajtotta-e utasításaidat.
Nézd meg ezt a videót, ismerkedj meg a programozható robot egérrel, utána pedig elmondjuk, mi mindent tudsz vele játszani és mi található a dobozban.
 

Ki és hogyan játszhat a STEM Code and Go programozható robot egérrel?

A STEM Code and Go programozható egérrel már 4-5 éves kortól játszhatnak a gyerekek. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet az egeret programozni az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.

A robot egér programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A hátán lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 40 különböző lépést programozhatsz bele, amit a szintén a hátán lévő programozás gombbal hajt majd végre. Colby, a robot egér megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.

A készlet tartalmaz egy 16 lapból, válaszfalakból és alagutakból összeépíthető labirintust is, melyekből különböző nehézségű pályákat építhetsz akár a készletben található feladatkártyák alapján, akár saját ötletből kiindulva.

A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket az egérnek végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be az egeret. Ennek két előnye is van.

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni az egeret (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy az egér helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

Milyen készségeket fejleszt a STEM Code and Go programozható robot egér?

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!

Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!

Termékinformációk

A játék 3 db AAA elemmel működik. A doboz az elemet nem tartalmazza. A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. A játékhoz részletes magyar nyelvű tájékoztatót adunk. Gyártja: a Learning Resources (UK). Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína

Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.

Neked ajánljuk: