Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat  itt olvashatsz »

Termékek Menü
Itt jársz most: > > > >

Zoolphabet - Állatira jó angol tanulás

customcontent5

Nyitvatartás: H-P 15-19 óra között.

Ár:
4.390 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető CC pontok: 88
Futárszolgálattal ekkor kapod meg: 2019. október 23.
Várható szállítási díj: 790 Ft

Angolul tanulsz? Tanuld meg az ábécét és bővítsd szókincsedet a Zoolphabettel!

A Brainy Band új kártyajátékával mindenkinek állatira jó élménnyé válik az angol tanulás. A legkisebbektől a nagyobbakig mindenki talál benne neki való játékot.

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Zoolphabet kártyajáték,
CURIOCITY ajánlásával

  • A játékkal gyakorlati szinten tanulhatod meg az angol ábécét
  • Segíti az angol szavak felismerését, betűzését
  • Fejleszti a memóriát és a szókincset (játékváltozattól függően)
  • 5 könnyen elsajátítható, magával ragadó játékváltozat egy csomagban
  • Különböző játékváltozatok 5-10 éves korú gyerekek részére
  • 10-15 perces játékmenetek

Kíváncsi vagy a további részletekre?
Olvass tovább!

 

 

A Zoolphabet játékban az angol ábécé betűit és különböző állatok, növények neveit tartalmazó kártyákat találod, melyekkel nem kevesebb mint 5 különféle játékot játszhatsz attól függően, milyen életkorúak és milyen tudásszinttel rendelkeznek a játékosok.

Alapjáték

Ezt a játékot akár 5 évesekkel is játszhatjátok.

A játékhoz három kártyacsomag egyikét használhatod. A kártyacsomagokat a kártyákon található jelzések alapján tudod összeállítani, így mindegyik játékváltozathoz a szükséges mennyiségű név- és betűkártya áll majd rendelkezésre.

Keverd össze alaposan a betűkártyákat, és rakd ki őket az asztalra lefelé fordítva 3x3 vagy 4x4 alakzatban. Keverd össze a névkártyákat a megfelelő kártyacsomagból és helyezd a paklit lefelé fordítva a betűkártyák mellé.

A játékosok az óramutató járásának megfelelő irányban követik egymást, és a kör elején felcsapnak egy névkártyát! A soron lévő játékos felfordítja az egyik betűkártyát. Ha van ilyen betű a névkártyán, felfordítva hagyja az eredeti helyén, és újabb betűkártyákat fordíthat mindaddig, amíg a névkártya tartalmazza a felfordított betűt. A névkártyán nem szereplő betűt vissza kell fordítani, a helyesen felfordított betűkártyák pedig a kör végéig a helyén maradnak. Amikor a soron lévő játékos az adott szó utolsó betűjét is felfordította (azaz a felfordított betűkből kirakható a szó), elveszi a névkártyát és megnyerte a kört.
Ezután minden felfordított betűkártyát vissza kell fordítani az eredeti helyén, a játékosok felcsapják a következő névkártyát és kezdődik az
új kör. A kört az előző nyertes után következő játékos nyitja.

Ha a névkártyák elfogytak, a legtöbb névkártyával rendelkező játékos nyer! Ha két vagy több játékos ugyanannyi névkártyát gyűjtött össze, számoljátok össze a rajtuk látható betűket, és az a játékos nyer, akinek a legtöbb betűje van.

A játékot tovább nehezíthetitek, ha a névkártyán szereplő szót emlékezetből kell kirakni, vagy a betűket a szóban szereplő sorrendben kell felfordítani.

Betű memória!

Ezt a játékot szintén játszhatjátok 5 éves kortól is.

Ehhez a játékhoz csak a betűkártyákat használjátok, párosítva, a nehézségi foktól függően 6-26 betűpárt kigyűjtve. A kártyákat lefelé fordítva helyezd az asztalra. A soron lévő játékos két kártyát fordít fel. Ha a két a kártyán ugyanaz a betű szerepel, elveszi a betűpárt. Ha nem, visszafordítja a lapokat a memóriajáték szabályai szerint.

A játékot az nyeri, aki a legtöbb betűpárt találta meg.

Bingó (5+)

Ehhez a játékhoz szintén a három színű levéllel jelölt kártyacsomagok valamelyikét kell használnotok.

A játékosok egy vagy több névkártyát húznak, majd maguk elé helyezik azokat. Az osztó megkeveri a betűkártya paklit és egymás után felmutatja őket a játékosoknak, kimondva a betű nevét. Amikor egy játékos észreveszi, hogy a névkártyáján szerepel az adott betű, elkiáltja magát, hogy „Megvan!”. Ha a névkártyán tényleg szerepel az adott betű, és a játékos elsőként kiáltott, elviszi a betűkártyát. Ha azonban tévesen kiáltott (nincs ilyen betű a névkártyán), akkor vissza kell adnia egy már korábban begyűjtött betűkártyát.

A játéknak akkor van vége, ha az osztó kifogy a kártyákból, és a legtöbb névkártyát begyűjtő játékos nyer.

Égetés (8+)

Ezt a változatot már nagyobbaknak ajánljuk és az összes betűkártyára szükség van hozzá, kivéve a lilával és kékkel jelölt mássalhangzókat, amelyeken nincs narancs levél. Az összekevert betűkártyákat  rakjátok az asztal közepére lefelé fordítva.

A játékosok az óramutató járásának megfelelő irányban követik egymást. A soron lévő játékos felfordítja a legfelső kártyát és az asztalra rakja. Minden további kártya az előzőleg felcsapottak mellé kerül úgy, hogy minden kártya jól látható legyen. A kártyát fordító játékos „megég”, ha köre alatt (mielőtt a következő játékos sorra kerülne) bármely ellenfele észreveszi, hogy az asztalon felcsapott kártyákból kirakható egy értelmes szó (bármely főnév, nem ragozott alakban). Az ellenfeleknek korlátozott idő áll rendelkezésre (pl. 30 másodperc) az égetésre. Nem számít, hogy az adott szó tartalmazza-e az éppen felfordított betűt, vagy csak a már asztalon lévőkből áll. A lényeg, hogy az egyik játékos értelmes szót alkosson belőlük. Amikor valaki helyes szót alkot, a „megégett” játékos begyűjti az összes betűkártyát, amit az adott szó tartalmaz, majd a következő játékos kerül sorra.

A játéknak akkor van vége, ha már egyetlen kártya sem maradt a pakliban, és a legkevesebb kártyát begyűjtő játékos nyer.

Kimondó (8+)

Ehhez a játékhoz az összes betűkártyát használnotok kell, a célja pedig, hogy értelmes szavakat alkossatok a betűkből.

A játékosok választanak egy szót és kirakják azt az asztalon a betűkártyák segítségével. A pakliban maradt kártyákat keverjétek össze,
majd osszatok mindenkinek 5 lapot.  A soron lévő játékos az asztalon lévő szó bármely betűje mellé lerakhat egy betűt a kezéből, fölé vagy alá, ha azzal új szót tud alkotni (főnév, nem ragozott formában). Az új szó bármilyen módon kiolvasható, kivéve átlósan. A játékos annyi pontot gyűjt, ahány betűből az általa kirakott új szó áll. Ezután a játékos újabb kártyát húz, hogy ismét öt lap legyen a kezében, majd a következő játékos rakhat.

A játéknak akkor van vége, ha az összes betűkártya elfogyott a pakliból és egyetlen játékos sem tud új szót kirakni. A legtöbb pontot begyűjtő játékos nyer.

Kíváncsi vagy az itt bemutatott játékok részleteire? Olvasd el a játékszabályt >>>

Milyen készségeket fejleszt a Zoolphabet társasjáték?

A Zoolphabet kártyajáték azon túl, hogy remek szórakozás minden korosztály számára, kiváló segítséget nyújt az angol tanuláshoz és számos készséget is fejleszt.

  • kétjegyű számok ismerete és használat
  • memória
  • számsorozatok és számközök felismerése és gyakorlati alkalmazása
  • kombinációs készségek

Legyen mindenki számára élmény a tanulás!

A The Brainy Band egyedülálló társasjáték család, melyek mindegyike az orosz fejlesztő pszichológus, Szergej Parkhomenko találmánya. Szergej, aki korábban vállalatok számára tartott fejlesztő tréningeket, saját gyermeke iskolába menetelekor kezdett olyan készségfejlesztő módszerek kidolgozásába, melyekkel a tanulás és a különböző készségek rutinszerű elsajátítása szórakoztató élménnyé válik, kötelező és kényszerű feladatok sorozata helyett.

Valamennyi The Brainy Band játék olyan újszerű megközelítést kínál a matematikai ismeretek elsajátítása és újabban az angol tanulás terén, amellyel képességeitől függetlenül minden gyerek sikereket érhet el. Az ügyesebbek pedig csúcsra járathatják tudásukat, új készségekkel és rutinnal vérteződhetnek fel.

Nézd meg a The Brainy Band többi játékát CURIOCITY-ben! >>>

Termékinformációk

Gyártó: Sergey Parhomenko Vállalat, Oroszország

Forgalmazó: Europában forgalmazza a The Brainy Band OÜ., Észtország. Magyarországon forgalmazza a CURIOCITY Kft.

Származási hely: Észtország

négyszögletű kártyák 

Neked ajánljuk: