Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat itt olvashatsz »

8.490 Ft
500 Ft azonnali kedvezmény regisztrációért
Ingyen szállítás 40.000 Ft-tól
5% Törzsvásárlói kedvezmény 60.000 Ft vásárlás felett

Megnéznéd? Kipróbálnád? Személyesen vennéd át? Látogass el bemutatótermünkbe!

CURIOCITY Bemutatóterem, átvevőpont Budafoki út 31.

(Kattints a képre, nézd meg a videót, mi mindennel várunk!)

Címünk: XI. Budafoki út 31. 

Nyitva tartás: H-P 10-18 óráig / 2024. június 7-én 14 óráig!

Botley programozható padlórobot építőipari kiegészítő készlet Learning Resources

Elérhetőség: Raktáron
Futárszolgálattal várhatóan ekkor kapod meg: 2024. június 10.
Szerezhető CC pontok: 170
Várható szállítási díj: 1.190 Ft

Készíts újabb és újabb kihívásokat a Botley programozható robothoz!

Ezzel a kiegészítő készlettel egy építkezési területre csöppenhetsz, ahol Botley a segítőtársad szállítja az építési anyagokat oda ahová szeretnéd (azt persze neked kell megadnod neki (azaz beprogramoznod), hogy mit tegyen). Egy építkezésen esetenként bontani is szükséges a régi épületeket, Botley ezt is megoldja. Rajta hát, vesd bele magad a kihívások sokaságába!

A készlethez ötletfüzet is tartozik, hogy ráhangolódj az építkezésre és lendületet kapj, hogy te is kitalálj újabbakat.

A kiegészítő készletet mind a legújabb Botley 2.0 robottal, mind az első változatával egyaránt használhatod.

Olvasd el az alábbi részletes leírást, hogy megtudd, mi mindent tudsz játszani Botley-val, valamint azt, hogy mennyi érdekes és hasznos dolgot tanulhatsz meg közben.

Botley-val akár már 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek, de nagyobb, 8-10 éves gyerekek számára is élvezetes játék és komoly kihívásokat tartogat a hozzá tartozó programozási feladatok révén.

 FONTOS! Ez a készlet egy KIEGÉSZÍTŐ készlet, azaz magát a robotot NEM tartalmazza.

8.490 Ft
Kedvenceim közé teszem

Nézd meg az alábbi videót!

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Programozható robotot szeretnél és megtanulnád a programozás alapjait, de nem szeretnél egész nap a számítógép vagy az okok kütyük előtt görnyedni? Ismerd meg Botley-t, a programozható padlórobotot, amellyel számítógép és programnyelvek ismerete nélkül is megtanulhatod a programozás alapjait, illetve az ahhoz szükséges gondolkodást.
Botley-t a hozzá tartozó távirányító segítségével programozhatod, a készletben található akadályokkal és kiegészítőkkel egyre összetettebb programokat készíthetsz.
Nézd meg ezt a videót, ismerkedj meg a második generációs Botley-val, utána pedig elmondjuk, mi mindent tudsz vele játszani és mi található a dobozban.

Ki és hogyan játszhat a Botley 2.0 programozható padlórobottal?

Botley 2.0 programozható robottal akár 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek, de rengeteg összetett feladatra is képes, amely 8-10 éves gyerekek számára is élvezetessé és hasznossá teszik. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet programozni a robotot az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.

A robot programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A távirányítón lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul 90 vagy 45 fokban. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 150 különböző lépést programozhatsz bele, amit befejezés után áttölt a robotba, aki végrehajtja azt. Botley, a robot megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.

Botley-val nem csak egyszerű programozói feladatokat tanulhatsz meg és gyakorolhatsz, de olyan, az összetettebb programokhoz tartozó lehetőségeket is kipróbálhatsz vele, mint az ismétlődő ciklusok (loop-ok) vagy az ún. if/then (ha/akkor) feltételeket.

Botley tárgy észlelő és nyomkövető szenzorral is rendelkezik, melyek rengeteg lehetőséget kínálnak ahhoz, hogy Botley képes legyen a külvilágban tájékozódni, amit programjaidban is kihasználhatsz. Botley-hoz felcsatolható robot karok is tartoznak, melyekkel tárgyakat is képes mozgatni. 

A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a robotnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a robotot. Ennek két előnye is van.

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a robotot (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a robot helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

Milyen készségeket fejleszt a Botley, a programozható robot?

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • programázási technikák alapjai (loopok, if/then feltételek)
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!

Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!

Termékinformációk

A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. Gyártja: a Learning Resources (UK). Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína

Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.

Az oldal tetejére